Wednesday, October 11, 2006

 

ANOTHER MODE TO SAY 'YES'

Dalam bulan puasa nih, aktiviti 'biasa' agak berkurangan. maklum saja ... puasa kan? letih lah. nanti tak sadar sahur lah. berbagai lagi alasan yah!

tapi semalam .. aku dipukul isteri. ketika aku nyenyak tidur lagi! di karate nya aku di sebelah rusuk kanan. astaga !! sakitt sekali .. aku tersadar dan trus menghalang lengan yang memukul aku. rupa2nya isteri aku mengigau. katanya, mimpinya buruk sekali, dia diganggu penjahat. jadi, dia meronta dan memukul2 penjahat2 tadi. yang jadi mangsa realitas nya ... aku.

ini kali kedua aku di belasah. dulu di sikunya mulut aku. kali ini dikarate pula. aku tak apa2. tapi lengan isteri aku agak lebam sedikit. aku ingat dia marahkan aku kerna tak berbuka puasa bersama ... maklum saja kan, hari cuti .. aku asyik main golf lagi sama teman2 dan berbuka puasa bersama mereka.


lepas itu, kami tak boleh tidur. sama2 ketawa2 kecil ... lucu dengan peristiwa itu. buat obat tidurnya? sama2 say 'yes' untuk adegan 30 minit. baru nyaman tidurrrrr.



p/s: berhati2 ya ... jangan simpan senjata2 tajam atau penukul besi berdekatan katil. merbahaya lho.




Comments:
mimpi buruk??
mungkin ada sesuatu yg sangat mengusik pikirannya.
hmm.. tp untunglah ada obat penghilang sakitnya tuh.. ;)
~er
 
untung bgt layaauuu.....obatnya yaa itu MAKE LOVE KUAT2 HAHAH
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?