Wednesday, July 05, 2006

 

CT 22


tika planet ini sibuk dengan world cup germany '06 .. tika program bullet train 90 minit dari kl ke singapore dicadangkan .. tika mawi di kutuk spicy lady .. tika shuttle discovery dilancar lagi ke angkasa .. tika itu aku di kejutkan dengan berita yang lebih hangat.

"betul ke bang?" tanya isteri aku.

"apa itu, yang?"

"ayang dapat anonymous call .. suara lelaki. dia bilang ... saya kesian tengok kakak nih. dah lama saya nak bagitau kakak kerna terlalu kesian kat kakak. tolong tengok2lah abang tuh kemana dia pergi bila dia keluar rumah. dah lama dah dia dok buat lagu ni. cuba kakak intip dia satu hari."

"last week ... setelah abang keluar, ayang sempat ikut abang dengan vios hitam kita. sungguh tak di sangka bang. rupa2nya abang keluar tak main golf tapi ke rumah cewek lain. setengah jam kemudian, ayang ketuk pintu rumah cewek tuh. nyata abang bersekedudukan sama cewek itu. bila ayang tanya nama pompuan tu .. dia bilang ... siti .. dan kau siapa?."

"aku siti isteri kepada lelaki itu ... kau tanya sama dia." sambil ayang menunjuk kearah abang.

"betul ke bang ... betul ke abang sudah beristeri satu lagiii??"

"kah .. kah .. kah .. kah." ketawa besar kami bila mendengar cerita tadi. rupa2nya isteri aku bermimpi semalam. begitu real sekali bila dia ceritakan kepada aku. buat aku suspense lagi.

isteri mana yang tak sayangkan suami. sampai termimpi2 bila suami selalu keluar rumah. tapi yang lucu nya yang satu lagi pun nama siti. kedua-dua nya siti ... iya CT 2 2.

Comments:
pasti yg 1 lagi namanya 'siti nurhaliza'. wah tak disangka2 rupanya abg yg akan mengawini penyanyi terkenal itu.. :D *gosip*

mestinya isteri abg usah kuatir, krn wlopun abg punya banyak teman perempuan tp abg tak mungkin akan menikah lagi dg siapapun jg & hati abg sdh menjd milik kakak sepenuhnya.. :)

~er~
 
er: kita manusia sih. bukannya malaikat.
 
nakal ;p
 
makasih banyak yah abang ku
 
uli: kembali. but m still waiting for ur big day. bila tuh?
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?