Monday, May 08, 2006

 

SAMPAI JUGA AKHIRNYA

dulu aku cuma lihat2 gambarnya saja, tapi sekarang aku sudah dapat ambil gambar aku sendiri di sana. iya ... lihat saja foto aku sama guide yang bisa berbahasa inggeris ketika aku di sana.

pemergian aku ke sana tidak di duga sama sekali. lawatan aku ke dalian kerna tugas. oleh kerana terlewat check-in aku terpaksa detour ke beijing sebelum ke dalian. jadi bertuah rasanya aku dapat ke beijing lihat2 the forbidden city dan the great wall of china. guide aku bangsa cina mongolia, kecil molek putih wangi cewetnya, pipi merah menyala (kalau compare kulit aku dengan dia ... aku gelap bangett).

great wall dari camera phone aku

walaupun aku tak tahan dengan bau hamis bawang putih orang2 disana, aku tetap enjoy trip ini.


Comments:
tp paling senang krn kmu sdh kembali ke penang. jd kita bs sembang lama2 lagi ;-D
-er-
 
cieee ada foto nya
tapi kok masih setengah2 gitu yahh
hiiiii kaya ghost aja ;p
 
er: tanx .. berkat doa kmu aku sdh selamat pulg.

uli: klo dgn cameraphone harus ada aku di sebelah kanan ato kiri. tapi sudah aku crop kesemua hantu2 nya.
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?