Wednesday, April 19, 2006

 

TRAVEL JUGA AKU

dulu, masa kecil, di antara lima impian aku, pernah aku berangan2 nak jadi pilot kapalterbang. sekarang mau naik kapalterbang pun terasa semacam punya phobia *what goes up must come down maa!!*. tapi aku berjinak2 juga kenegara2 jiran yang flightnya tak lebih dari dua jam setengah.

akhirnya aku mau juga travel 6 jam untuk trip yang jauh. mulai minggu depan buat selama lebih 10 hari aku akan travel. dari satu destinasi ke satu destinasi. dulu pernah aku di tawarkan oleh company aku berjalan ke uk, ke paris, ke swiss. tapi kesemuanya aku tolak. kerna tak sanggup aku berjam2 di atas kapalterbang. malah ke kl pun aku lebih selesa dengan mobil ku melalui highway.

cuma sekarang aku coba kuatkan confidence untuk travel dengan kapalterbang. mudah2an aku sudah agak biasa bila aku berangkat ketanah suci kelak, yang mengambil masa selama 8 jam.

*semuanya in the head

Comments:
dari Malay ke Jakarta terbang tak lama kok..cuma 1,5 jam saja lho!
I m always waiting for ur visiting 2 jakarta :-D
~rr~
 
aku tunggu oleh2nyaaaaa
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?