Tuesday, February 07, 2006

 

MAMI JARUM

gelaran begini sungguh popular bagi perempuan yang suka bawa mulut. cerita dari mulut nya ada yang betul, ada yang di tokok tambah nya.

dalam famili aku tak ada yang tergelar sebagai mami jarum. tapi biras aku ada sorang telah di chop mami jarum. dia sungguh seronok bawa mulut. kesana dia cucuk kesini dia cucuh ... melatah .. terbakar sana sini.

baru2 ni dia canang yang zul berkelahi dengan istrinya kerana tak jadi beli rumah. padahal hamba allah tu tak pernah berkelahi pun dan masih berhasrat untuk membeli rumah tuh. jadi isu-isu yang melibat rumah tangga orang sungguh sensasi buat mami jarum nih.

bulan lalu dia buat sensasi dengan perang besar suami isteri jiran tetangganya. si suami tuh sudah kawin lain, anak dara terlajak, si isteri cuma dapat tau setelah ditanya penjual kad prepaid nombor handphone yang selalu di 'top-up' oleh sang suami tuh. bila si isteri membuat panggilan ke nombor handphone misteri itu, baru terbongkar rahasia sang suami. itu lah cerita sensasi yang kami dulunya tak tau sekarang dah kami tau. thanks ya! mami jarum. tau juga kami sedikit cerita.

jadi aku sudah pesan sama isteri aku. kalau mau create cerita sensasi kasi tau saja sama mami jarum. boleh di canang sekampung lebih cepat dari internet. lagi pun isteri aku tuh selalu juga terjumpa dia di pasar besar tu tiap minggu. pandai2 lah kita membuka mulut sama mami jarum tuh.

Comments:
klo di indon itu namanya 'bigos alias biang gosip'. cerita yg dia terima cuma A tapi disebarkan hingga Z. seru tuh! tapi mesti sabar hati dan tak mudah terpancing menghadapi org macam itu.
~er~
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?