Tuesday, December 13, 2005

 

VIRUS MERATA-RATA

kebelakangan ini komputer aku asyik buat hal saja. punca dari server IT company aku dijangkiti virus. sekarang ni line internet aku mula berjangkit. mau chat tergendala selalu. chatting hanya bertahan setengah jam saja. tak puas aku.

pagi tadi aku pula dijangkiti. sudah tiga tahun aku tak selsema. terasa mulanya sakit tekak. kemudian terus ke hidung. cepat2 aku ke medical unit ambil sedikit ubat selsema dan 'lozenges' untuk di kulum. rasa lega juga hingga ke petang.

balik rumah, orang rumah jamu durian sama pulut. aku bedal. malam dah tak ada selera mau makan. terus aku bersantai depan tv, sampai terlena. bila bangun terasa fresh tapi sudah tengah malam. aku surf internet dan update blog.

harap2 tomorrow semua ok. tak ada yang terjangkit dan tak ada yang sakit2.

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?