Thursday, December 29, 2005

 

SOMETHING'S SPECIAL

memang tak ada occasion yang special hari ini. tapi aku cukup senang hati dengan teman2 aku, sisters aku dan semua relatif aku yang mengingati aku hari ini. mereka semua tetap special bagi ku.

selepas subuh aku bercadang ke driving range. pukul 7 pagi ketika mau berangkat aku sudah terima sms 'with wishes' yang pertama. hampir sejam setengah aku sorang2 di driving range memukul 200 biji bola. memang tak ada plan untuk bermain hari ini. bila pulang ke rumah baru aku terlihat sms bertimbun belum dibaca. aku cuma boleh jawab 'thanx' saja.

pukul 12, jit telefon, ajak main, tee off pukul 2.30. aku tak pernah menolak ajakan jit bila aku sedang bercuti. dia tahu hari ni hari aku. 10 minit sebelum pukul dua dia datang jemput aku dengan cefironya. di kelab ada dua teman lain menunggu. jit jadi champ hari ni dan aku runner-up. kami betul2 enjoy the game hari ni.

pulang rumah aku sudah berjanji dengan family mau bawa mereka ke restoran pakistan malam ni. jawabnya roti nan dan ayam tandoori saja, and a very good dessert *banana split & es krim limawarna - favorite aku dan anak2 aku*

aku kira simple saja, tapi sudah something special buat aku menyambut hari aku hari ini. aku masih terasa special walaupun aku jarang2 celebrate. karena, sungguhpun aku sudah meningkat tua, aku masih terima ucapan2 seperti ini:

Wishing you a very Happy Birthday
May all your wishes come true
All the joy you give to others
Return right back to you


Hi bro... "HAPPY BIRTHDAY" ...
Hope ur special day is filled w happy moments
n warm memories.
*sms ini aku terdelete 2 x, lucu ya?
rupanya hrs 3 x ucapkan ulang tahun pd abg ni..
thanx again.*

To a wonderful man
Who is special in so many ways
Just wanted to send a greeting
May you have a fun filled day


happy happy birthday my lovely big brother
may Allah always bless u amin amin ya rabbal alamin
btw if u wanna hear a song from me as a present just call me


a special day thats sunshine bright.
a happy heart thats warm and light.
and every bday wish come true.
these things are wished today for u.... happy birthday


SeLaMaT uLaNg TaHuN
Moga bahagia dan diberi kesehatan
serta dilimpahkan rezekinya
amin


Touch my heart and I'll touch yours
With a gentle word or two,
For kindness bears the sweetest fruit
That makes our dreams come true.

Touch my heart and I'll touch yours
A little more each day
And then we will both find happiness
Somewhere along the way.


to all of you out there... friends, sisters and family.
thanks a lot for the bday wishes.
i never felt so young and happy as i felt today.
may Allah bless you all.
thanks ya.

Comments:
kasian bgt yg smsnya terhapus terus tuh. ato biarkan dia mengucapkan 'met ultah' sampe 10 x? :-D
-rr-
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?