Wednesday, November 02, 2005

 

SMS lagi

hari ini saja aku terima 19 ucapan sms lagi. setakat kini. tapi yang menarik sekali aku sudah mula berjinak membalas pantun dengan sms. dulu aku kurang minat sms nih. 'males banget' kata orang jakarta. waduhhh.. penat aku mengetip nya. tapi interesting juga ya.

masa aku mau baring2 tengahari tadi, aku mula membalas. yang lainnya aku balas sms yang standard saja. tapi yang satu nih aku balas dengan sms special. seronok juga ya sms sambil mau rihat2kan mata. bersantai sorang2 atas katil sambil mengetip. sampai mata aku mula pejam, baru aku stop balas sms tu. aku permisi aja sesudah puas dan enak berkhayal, dan ketika kelopak mata ku tak tahan lagi diangkat.

bila terjaga dengan satu lagi nada sms dari teman golfer aku, aku rasa fresh kembali. terus fresh up, happy. ambil wuduk. solat asar. dan ke notebookku ini.. updating this post.

Comments:
Klo yg mendpt jawaban sms special itu adh aku, aku brterima kasih skali n senang banget jg mrasa trsanjung kerna bs menjadi org yg special buat mu - rr
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?