Monday, November 21, 2005

 

ONG KE ?

jumaat aku main. tapi game abandoned. kemarin pun aku main. tak puas aku main pada hari2 ini. alasannya? hujan. tengahari panas kemudian jadi redup bila kami tee off ke lubang ketujuh. terhenti permainan kami buat seketika. sekurang2nya kami boleh sambung sampai tamat, tapi dalam suasana yang habis basah. hujan berhenti kekadang turun renyai. tapi aku tak kuatir tentang main dalam hujan selagi tiada kilat menyabung. karena dari kecil lagi aku suka main hujan.

setelah fresh up dan selesai makan, kami pulang. atas mobil lagu 'cinta' kd dan mally goslow berkumandang. zahar disebelah aku, tak suka lagu itu. aku suka, terus dengar sampai habis sambil nyanyi bersama senada kd.

dirumah, aku berihat diruang tv. aku buat coclate susu panas sambil cari2 channel. aku nonton 'troy' featuring brad pitt. kemudian aku tukar2 channel lagi. aku lihat clip video top 10 lagu2 indonesia. kd dengan 'mengenang mu' di tangga kedua. disiar juga beberapa lagu2 nominee yang baru. diantaranya 'dealova' oleh once. selama ini aku ingat nama penyanyi ini disebut 'once' seperti dalam bahasa inggeris. tapi dianya disebut 'ong-ke'.

inilah pertama kalinya aku terdengar nama begitu. nanti besok aku mau confirm sama teman2 bloggers diseberang sana. betul ga?

Comments:
njeh...'dealova' by once, itu memang lagu yg indah. Aku jadi teringat perasaanku pada someone special 2 me - rr
 
dua2nya salah not once not ongke
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?