Sunday, November 06, 2005

 

KASUT LEPAS RAYA

ingat2 aku tahun ni aku tak payah lagi beli kasut raya. kerna yang ada masih elok. jadi aku pakai pi gathering di pantai kemarin. sampai di pantai aku dah keluarkan sendal biar senang sedikit berjalan2 di sana.

pagi ni aku cari2 kasut tu. yang ada cuma sendal saja. pada mulanya aku sangka ianya misplaced. tapi bila dicari2 dah sah kasut tu sudah hilang. dalam hatiku aku senang sekali kalau kasut aku tu hilang. kerna semua rezeki yang kita cari ini adalah anugerah tuhan. apa salahnya kalau diagihkan sama2. mungkin ia rezeki orang yang mengambilnya.

elok juga tu, kerna aku pun pengen juga kasut baru.

terus petang tadi aku ke mall beli kasut baru. cap buaya lagi. nasib baik masih ada sales. anak2 aku tertawa sama aku. kata mereka aku beli kasut raya lepas raya. tapi.. sekurang2 aku boleh bergaya di ofis besok.

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?