Tuesday, November 01, 2005

 

KAD UCAPAN

tahun ini aku terima kad ucapan tak seperti tahun2 lalu. tahun2 dulu banyak sekali.. tapi tahun ini kad raya tak seperti dulu lagi. mungkin tahun ini gawat sedikit. atau aku lambat pos kpd mereka karena sibuk dengan kerja. kad aku yang company print pun masih banyak tak sempat dihantar. terlebih banyak. mungkin ramai juga dah pindah dan bertukar alamat. kadang2 hilang tak tau ke mana. atau teman2 dah lebih suka dengan sms. save lagi tuh!!

ternyata teman2 lebih suka mengucap selamat melalui sms. berbagai style dan berbagai rupa. yang berpantun pun masih ada. mulanya aku macam biasa.. malas mau membalasnya. tapi pikir2 sebab kawan dan hari lebaran setahun sekali, aku pun baru mula balas pagi tadi. tapi kurang 'ump' la !!

njeh.. zaman sudah berubah.

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?