Monday, September 26, 2005

 

THE 19th HOLE WAS ALWAYS THE BEST

kemarin ada monthly tour. tee-off pukul 8.30 pagi. i played so-so lah (altho' i can make a birdie), but still managed to be in the top 10. ramai juga yg participate. almost 40 of us. yang enak nya... tournament dibuat dekat border thailand. ramai akan punyai masa untuk 2 jam untuk pijat2 diseberang border. tapi aku dan flight mate cuma puas dengan caddy2 genit yg accompany kami buat 18 lubang itu.

yang anehnya, ada flight mate yg belum puas 18. mereka mau sambung lagi 18. bukan apa.. ini cuma alasan golfers yang kalah bet dengan kawan2. mau balik pun masih dikatakan awal. tak ada siapa yg menunggu konon!! jadi, lepas fresh-up and lunch, kami terus ke kelab yg lain pula, tak jauh ke selatan.

sampai saja kami di sana, hujan turun dengan lebat sekali. terpaksa di tangguh buat hampir 1 jam. bila reda, kami mula tee-off. tapi nampaknya kami sempat untuk 9 lubang saja. di kelab ini fairwaynya cukup cantik sekali. green nya dijaga rapi.. dan sedap mata memandang.. dan sedap putting. lubang pertama aku sudah boleh buat birdie. aku suka sekali. dan aku boleh pulang dengan senang hati. teman2 masih iri. dua dari mereka kalah lagi.

aku pulang capek. tapi happy. lubang ke 19 buat aku melayang enak. tidur nyenyak sampai sekarang masih blues nya ada lagi. aku terus post blog ini.

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?