Tuesday, August 09, 2005

 

TAK NAK LAH

bagitulah kata2 manja waheeda bila disarankan rambutnya digunting dalam satu iklan shampoo di tv. bagitulah juga akan kita dengar bila si isteri ditanya samaada ia sanggup di madu.

kalau dibuat survey sudah tentu majoriti perempuan tak nak dimadu. kepada yang rela aku ucapkan syabas. kepada yang masih 'against' dimadu kuatkan semangat.

baru2 ini sorang suami disimbah dengan asid ketika sedang tidur, karena berhasrat mau kawin lagi. sekarang terlantar di hospital melecur muka dan badan. dulu dikota ada juga yang sanggup membunuh suami dengan memukul tukul besi di kepala ketika sedang tidur. di negara jiran ada cerita si isteri mengunakan gunting memotong kemaluan suami yang teringin kawin lagi, juga ketika sedang tidur. dan masih ramai lagi dari survey aku yang berkata sanggup membunuh perempuan yang gatal menggoda laki mereka.

tapi kenapa ada perempuan suka pada suami orang. mungkin itu satu2nya lelaki yang pernah ia jatuh cinta. tapi kenapa tiada lelaki lain yang single mau ditacklenya. mungkin tiada jodoh. atau dilihat lelaki single belum matured. tapi bagi aku, kita dicipta berpasang-pasangan. lambat laun dengan izin nya bertemu jua akhirnya (tapi dengan sedikit usaha lah). usah lah goda laki orang, padah akan menanti (kecuali kalau isterinya rela). setahu aku tiada isteri yang sanggup dimadu.

bibir delima pun pernah berkata, "sayang pun tak mau share-share."

Comments:
hi bunga, welcome to the majority of you ladies who are against it. i'll add u in my survey list. thanks
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?