Monday, August 08, 2005

 

FENG SHUI

hari ini senin 88. kata orang chin nombor lapan lapan feng shui nya sungguh ong sekali. aku terus terpengaruh juga dengan kepercayaan mereka. sebab itu aku mau tulis sesuatu hari ini buat kenangan.

cousin ku adi hari ini kelihatan segak macho sepuluh tahun lebih muda. hanya sedikit perubahan kepada rambutnya sudah membuat ia macho kembali. tiap kali dia repair rambut, rambutnya kembali hitam pekat, tiada sehelai grey hair pun. dan dia sentiasa nampak riang dan confident sekali.

iya.. kenapa 'kita' (makhluk ciptaan tuhan), biar lelaki mau pun perempuan, ingin terus jaga keterampilan masing2. yang ada kumis di trim rapi. kita bercukur setiap hari. jambang, bulu ketiak, bulu kaki, bulu 'itu' semua mau di jaga. BO (body odour) sudah pasti tak di sukai kecuali orang BO saja yang tidak menyedarinya. cologne, after shave, perfume bau semerbak dalam lift pagi tadi. sudah menjadi lumrah duniawi.. yang wangi itu di sukai, klo yang BO itu ditutup hidung atau ditahan nafas selagi boleh.

bagi si bibir delima belanda, wangi nya semula jadi. kulit lehirnya ku kecup ku jilat tak berbau air liur ku. bagitu unik sekali.

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?