Thursday, June 02, 2005

 

POSTINGAN YANG ENTAH APA

berhari2 aku fikir mau buat posting memoirs aku. tapi tak tahu apa yang ku sifatkan menarik buat pembaca misteri. rupa2nya aku lebih suka membaca postingan *dari bunyinya sudah kita tahu* dari bloggers indon *yg ramainya dari jakarta dan luar negeri*.

aku kira postingan mereka menarik. lengkap dengan asam garamnya. riang, ceria, suka, lucu, ketawa dengan sih dan dong nya, paling menarik bagi aku. foto2 group mereka juga menarik. tak keterlaluan. caption mengiringi foto2 juga lucu dan menarik semuanya. cuma sorang dua yg asyik bersedih dengan puisi2 frustrations nya.

semua ini buat aku tersenyum happy membaca. wlo pun di m'sia ada.. tapi tak ramai berbahasa melayu. bahasa inggeris bloggers m'sia pun baik dari penulis2 aku anggap journalist cerdik... dan ratingnya ok lah bagi aku. dan telah buat aku peminat blog tahun ini.

ayuk.... kita kena ice cream lima warna dulu.

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?