Monday, May 30, 2005

 

TIRED BUT GOOD DREAMS

Kemarin aku pulang penat. Permainan 18 lubang tak habis 4 lubang kerna mau jaga hati vip. Lepas solat isya aku terus berihat di sofa depan tv. Season Akademi Fantasia 3 bermula. Aku minat juga dengan program ini. Tapi separuh jalan aku sudah terlelap dan di buai mimpi.......

Bertemu aku dengan si dia
si bibir delima belanda
kami bercumbu mesra
bibirnya ku kecup rakus
manis manja nafas gila
tak sedar kami sudah
di bawah selimut sutera
melayar bahtera.


Kenapa ia harus sering menjelma. Padahal ramai lagi bisa dibuat pengganti. Biarlah masa yang menentukan samada peristiwa itu pasti datang semula. Atau aku cuma membesarkan anak2ku sebatang kara tanpa ibu mereka.

Mereka sudah naik tidur. Aku masih di sofa ngelamun rasa. Pukul 3 pagi baru terasa mau tidur semula. Aku naik ke kamarku. Entah bila aku terlena cuma sedar bila azan subuh bergema.

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?